2017-09-11

Kurtso hasiera

Ongi etorri blog honetara!!

Pasa den astean, aurkezpenarekin-eta hasi ginen.
Urrun geratu direla ematen badu ere, oporrak duela gutxira arte gozatu ditugu.

- Non egon zara? Norekin?

- Non dago leku hori?
- Zein berezitasun dauka?
- Zerbait berezia egin duzu?
- Gomendatuko zenioke beste pertsona bati? Zergatik?


61 iruzkin:

  1. drlkgjmb odzf´veeuonueñjeñvintaeiñtiñtir tubn ansdawñnxewie

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Ni uda honetan es naiz joan inora ,zeren eta mediterraneora esin dut joan , eguzkitari alerjia dut eta , baina nire familiarekin txango asko eta urbil dagoen lekutara joan gara
      Nire familiarekin egin nuen txangoak : ordunteko patanora bira bat ematera joan ginen ere asken ilabetean saldiko klaseak eman nuen nire ahizparekin eta nire lengisinarekin, gero leonera joan gara nire izekorekin eta nire izekoren piscinan egon gara uda osoa , ere egun askotan mendira joan nintzen nire lehengusinarekin eta nire isekorekin, gero asken udako astea , asken arropa erosi eta klaseko materiale erosi .
      Gero egun batzuk pasa ni eta nire ahizpak isterikoak egoten ginen eta inork ez zeguen erremediorik niri eta nire ahizpari aguantatzeko .
      Eta askenean berriro klasera ikastera....

      Ezabatu
    2. Nik ez naiz etxerik mugitu, zeren eta eguzki izpiei alergia dudalako ;hori ezan nahi du mediterraneoara ezin dudala joan, hori apartes ipini oso ondo pasatu dut.txango asko egin ditut.hauek dira: nire lagunekin igerilekuetara joan gara, nire familiarekin ere txango asko egin ditut: orduntera joan gara bira oso egiteko oso ondo pasatu nuen, beste egun batean nire iseba opari bat egin zidan: saldietara joan nintzen nire aizpa eta nire lengusinarekin oso ondo pasatu nuen jausi arte. Bi egun pasata castrora joan nintzen nire familiarekin ondartzetara.egun berberean leonera joan nintzen nire lagunekin.ilabete batzuk pasata asken txangoa egin nuen.eskola berria ikusiko nuen,irakasle batekin tur bat egin nuen eskola ikusteko.pilak ipini eta martxan ipini behar izan nuen ,lehenengo egunean oso urduri egon nintzen .lagun eta irakasle berriak esagutu nituen.oso ondo nago eskola berrian

      Ezabatu
  2. mdfhluaecnryatñietiññieatauñiorañctooturiueriisryxeiryexr<re<eir

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Cancúnen egon naiz nire gurasoekin Méxicon.
      10 egun egon naiz era ilusión dudan gauzarik arraroena edo bereziena janaria oso pikantea dela eta da,baina ere gustatu zait Karibe itsasoa oso argia delako eta arrain asko daude
      Ni guztiok gomendatukonuke, México oso toki erlaxantea delako udarako eta aktibitate asko daudelako egiteko

      Pello Unzueta 2.A

      Ezabatu
    2. Ilusión= ilusión
      Guztiok=guztioi

      Barkatu zuzentzailea da
      Pello Unzueta 2.A

      Ezabatu
    3. Cancúnen egon naiz nire gurasoekin Méxicon.
      10 egun egon naiz era ilusión dudan gauzarik arraroena edo bereziena janaria oso pikantea dela eta da,baina ere gustatu zait Karibe itsasoa oso argia delako eta arrain asko daude
      Ni guztiok gomendatukonuke, México oso toki erlaxantea delako udarako eta aktibitate asko daudelako egiteko

      Pello Unzueta 2.A

      Ezabatu
  3. Hueskan egon naiz oporretan. Nire amarekin lehengusuarekin anaiarekin amarekin eta nire aitarekin egon naiz. Hueskan dago hobeto ezanda Ainsa deitzen den herri batean egon naiz bait eta nire lehengusua hor bizitzen da. 1000 metroetara dago baina bero izugarria egiten du.Nire lehenguseen lagunekin jolastu dut eta oso ondo pasatu dut.
    Nik gomendatuko nuen bakarrik oporretan joatea hotz izugarria egiten duelako

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo,nik malagan egon naiz,alicanten.Nire gurasoekin egon naiz,nik gogoratzen dudana ez dugu ezer interegarri edo berezi egin.Nik uste dut ez duela berezitasun,baina bai gende oso ona dago.Nik bai gomendatuko nuke oso leko polita eta interesgarria delako.

    ErantzunEzabatu
  5. Uda honetan Barcelona hirian egon naiz, nire guraso, ahizpa eta izekorekin. Guztiok dakigu non dagoen, iberiar penintsularen ekialdean, kostaldean. Beno, hara joan nintzen uztailean, espainiako txapelketa igeri egin behar nuelako, eta nahiko ondo atera zitzaidan. Igeriketaz aparte, Barcelona bisitatzera joan ginen egun batean eta leku kultural eta eraikin asko ikusi genituen. Adibidez: “la sagrada familia” eliza, “la rambla” kalea, “Güell” parkea... Nire ustez, mundu guztia bisitatu beharreko leku bat da, Espainian dauden hiri politenen artean. Oso ondo pasa nuen bidaia horretan.

    ErantzunEzabatu
  6. Uda honetan Madrilen egon naiz eta aitona-amonekin.Madrid Espainiren kapitala da.Leku berezi bat han dagoen hotel bat.Hotel horretan zolairu bakoitza arkitektu desbedin bat diseinatu duel esaten da.Nire oporretan atrakzio parkera joan ginen eta aquatic parkera ere.Baina batzuetan museo batzuk ikusi genituen.
    Gendeari joateko gomendatuko nion gauza asko egiteko eta ikusteko daudelako.

    ErantzunEzabatu
  7. Parisen egon naiz nire aita, ama eta nebarekin. Paris Frantzian dago, bere hiriburua da. Eraikin famatu asko daude hiri honetan. Nik adibidez Eiffel Dorrera igo nintzen. Bidai hau gomendatuko nioke edozein pertsonari, nire esperientzia oso ona izan delako.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo,nik urte honetan Valladolidera joan naiz oporretan.
    Nire gurazoekin joan naiz,Han nire familia ikustera joan gara.Valladolid Castilla Eta Leonen dago eta Castilla eta leongo hiri oso importantea da.Nik Valladolid gomendatuko nuke hiri oso polita delako eta oso ondo pasatzen duzulako.

    ErantzunEzabatu
  9. Aurten,Peñiscolan egon naiz ama,aita,neba eta nire txakurrarekin.Peñiscola Castellonen dago.Peñiscolaren beresitasun bat bere gaztelua da.Hau da,Papa Lunaren gaztelua.Haurten ez dut ezer berezirik egin,bakarrik igeri eta dendetara joan.Nik bai gomendatuko nuke joatea.Eguraldi oso ona egiten du,hemengo kontrakoa,hondartza oso ona da eta herria hiper mega polita da!!!!

    ErantzunEzabatu
  10. Aurtengo udako oporretan Budapest, Viena eta Praga bisitatu ditut. Leku guztiak oso desberdinak eta ikusgarriak izan dira. Gehien gustatu zaidan hiria Viena izan da. Egin dudan gauzarik bereziena Budapesten Segway tour bat egitea izan da. Denori gomendatuko nioke hiri hauek bisitatzea.

    ErantzunEzabatu
  11. Nire oporretan Errioxan egon naiz nire familia guztiarekin herri txiki batean, hor nire amama etxe bat erosi zuelako duela asko eta uda guztietan joaten gara, oso ondo pasatzen dut hor lagun asko ditugulako,gomendatuko nuke joatea paisaiak oso politak eta leku asko bisitatzeko daudelako

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. "Nire oporrak Errioxan izan dira" txarto idatzi dudala

      Ezabatu
  12. Ni oporretan bi lekuetan egon naiz, Frantzian eta Geronan baina frantziari buruz hitz egingo dut. Frantziara nire familiarekin Joan naiz. Espainan dago eta ez dauka berezitasun askorik baina Niri asko gustatzen zait joatea oso ondo pasatzen dudalako. Hor nire lehengusinarekin jolasten dut, ere surf apurtxo bat egiten dut eta dendak ikustera joaten naiz. Beste pertsona bati gomendatuko nion niretzat oso leku polita delako.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. txarto idatzi dut europan dagoela esan nahi nuen baina liatu naiz.

      Ezabatu
  13. Nire oporretan Haroko camping batean egon naiz nire familiarekin. Camping hori minutu batera dago igerileku munizipaletik era nire ustez igerileku horiek oso onak dira. Egun horita nire anai era arrebatik urrun egon naiz está oso ondo sentiría naiz soinu askorik gabe. Campinga oso onak da eta igerileku ondoan dago, orduan gomendatuko nuke.

    ErantzunEzabatu
  14. Urte honetan Benidormera nire amona eta aititerekin joan naiz. Benidorm herri handia da eta Alicanteko probintziaren barruan dago.
    Alde batetik, Benidormek bi hondartza ditu: bata Levante eta bestea Poniente da.
    Era berean, nire aita eta nire lagunekin "Bananan" joan gara.
    Bukatzeko edozein pertzonari gomendatuko nioke divertigarria delako.

    ErantzunEzabatu
  15. Ni urte honetan bi lekutara joan naiz baina gehien gustatu zaidana Holanda da, denbora gehiago egon naizelako. Nire ama eta nebarekin joan naiz nire familia bisitatzera eta Holanda osoa ia bisitatu dut. Berezitasun bat tulipanak dira eta niri asko gustatzen zaizkit, urtero joaten naiz eta horregatik ez dut egin ezer berezirik. Ni gomendatzen diot pertsona guztioi oso polita delako.

    ErantzunEzabatu
  16. Ni opor hauetan bi lekutara joan naiz, lehenengoz, saloura joan naiz lagun batekin eta PortAventurara joan gara eta hondartazara ere, bero asko egin zuen eta igerilekuan dembora gehiena pasatu genuen aquagym egiten eta jolasak jolasten.
    Abustuan Nojara joan naiz familiarekin 8 egun eta beti berdina egiten dugu, goizean hondartzara joaten gara eta arratzaldean prestatu eta plazara joaten ginen paseo bat ematera.
    Nojatik bueltatu eta gero nire urtebetetzea izan zen eta lagunekin ospatu nuen etxean chocolatea hartzen. Nojara urte guztietan joaten naiz eta asko gomendatzen dut oso polita delako eta hondartzak oso politak dituelako eta Salou ez dut oraindik oso ondo ezagutzen bi urte bakarrik joan naizelako baina ere hondartz oso politak ditu.

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo Bego nik Javier naiz . Oporretan Londresen eta Fuengirolan egon naiz .Londres inglaterran dago eta Fuengirola malagako herri bat da .Londres oso handia eta polita da,eta Fuengirola hondartza ederrak ditu.egun batean Sevillako futbol estadiora joan nintzen lagun batekin gombidatu zitzaidalako.Nik Londres eta Malaga gomendatzen dut leku politak direlako.

    ErantzunEzabatu
  18. Nik frantziako Britainian egon naiz nire gurasoekin eta nire arrebarekin. Frantziako ipar mendebaldean kokatuta dago. Erdi Aroko hainbat herri txiki daude bertan, baita gaztelu erraldoiak. Gaztelu askotan egon naiz. Baita Parisen egon naiz, eta Eiffel Dorrera igo naiz. Bertako bistak oso politak ziren, Paris osoa ikusten baitzen.
    Nik egindako bidaia gomendatuko nuke, herri zaharrak istorio asko dituztelako.

    ErantzunEzabatu
  19. Ni Javean egon naiz. Nire amaren parteko familiarekin, nire anaiekin eta nire gurasoekin. Javea Alicanteko herri bat da. Kostaldean hondartza bat dago eta herriaren barnealdean erdi aroko aztarnak daude ala nola harresi bat, portu zahar bat... Ez dut ezer berezirik egin baina gustioi gomendatuko nion herri hau,oso hondartza polita duka eta herria oso ondo dago ibiltzeko.

    ErantzunEzabatu
  20. Ni italian egon naiz. Nire familiarekin italian hainbat lekutan visitau ditut adibidez Roma. Roman oso tipikoa da pizza oso hona dago, eta jendea majua da, baina ez dute ondo gidatzen eta batzuetan oso hurbil egoten dira . Pizza hirian jende asko dago visitan . Merezi du joate.

    Eneko 2.A

    ErantzunEzabatu
  21. Ni Angoston pasatu ditut oporrak ! Nire gurasoekin está haien lagun batzuekin pasa tu ditut.
    Angosto Arabako herri bat da . Ni hango camping-era noa, igerilekua eta erreka dago, sertarako gehiago ?
    Han kanoak era pádel SUP egin dut, hau oso urbil dagoen laku batean egin dut
    Nire ustes oso leku polita da, eta gomendatzen dut hará joatea!

    ErantzunEzabatu
  22. Haizea2;A
    Ni Asturian egon naiz. Nire familiarekin Asturian 3 aste egon naiz eta hainbat lekutara joan naiz. Adibidez, Poo -ko ondartzara,Europako Pikuetara...
    Azkenean ni eta nire familia Nojara joan ginen aste bat. Bertan izekoren etxera bisitatxo bat egin genuen. Merezi du joatea.

    Haizea 2:A

    ErantzunEzabatu
  23. Ni uda honetan Dublinera joan naiz horko familia batekin. Dublin Britaniar uharteetan kokatuta dago.Afaltzea eta ohera joatea oso egiten dute hor. Museo askoetara joan naiz.Dublin joatera gomendatuko nuke oso interesgarria eta turistikoa delako.

    ErantzunEzabatu
  24. Ni Tossa de mar-en egon naiz, nire familiarekin. Barcelonan kokatuta dago, han catalana hitz egiten dute eta oso arraroa da. Leku asko daude bisitatzeko, adibidez tren batean igo ginen eta herri osoa ezagutu genuen. Beste egun batean barcelona ezagutu genuen eta gauzarik beresiena La sagrada familia zen.
    Ni gomendatuko nuke, oso polita delako.

    ErantzunEzabatu
  25. Uda honetan nire amarekin Huelvan egon naiz. Huelva andaluzian dago, andaluziako beheko partean. Beret berezitasuna bero asko egiten duela da eta hori asko gustatzen zait. Gauza berezia egin dudana amomaren etxean egotea izan da. Guztioi gomendatuko nizueke oso leku ona delako uda pasatzeko.

    ErantzunEzabatu
  26. Uda hau piska bat aspergarria izan da,uda honetan oriñonen egon naiz eta ondo pasatu nuen ondartsan eta herrian baina Zallara ailegatu nintzenean lhenengo egunean kristal batekin bi sauri egin nuen eskuineko ohinean cruces era eraman zitzaidan eta 25 grapa ipiñi zidate,hospitalean lo egin behar izan nuen baina hurrengo egunean nire etxera joan nintzen eta horrese gaitik ezin izan nuen beste leku batera joan eta horresegatik piska bat aspergarria izan zen

    ErantzunEzabatu
  27. Ni Benidormen egon naiz, nire gurasoekin. Benidorm Espainian dago, Alicanten konkretuki. Benidormen turista asko daude, munduko edozein parteko jendea aurkitu dezakezu. Aquapark batera joan naiz eta han tobogán oso altuak zeuden, eta baita ere joan naiz karting batera. Edozein motatako pertsonari gomendatuko nioke denetarik egiteko daukazulako eta gauza guztiak oso dibertigarriak direlako.

    ErantzunEzabatu
  28. Huelvan egon naiz,aita,ama eta anaiarekin.Huelva Andaluzian dago.
    Huelvako beresitasuna gambak dira,asko jaten dute!!
    Itdasontsi batean egon naiz.
    Gomendatuko nion lagunei, beti igerilekuan edo hondartzan !!

    ErantzunEzabatu
  29. Uda onetam oso ondo pasatu dut Segovian egon naiz nire familiarekin.Segovia Espainan dago eta nire familia eta ni egon gara hotel batean Soto del Realen arraroa sen jende oso gutxi zegoela,ni eta nire arreba joan gara zuaitxetara igotera polit-polita zen.Haskenean etorri ginen baina errecomendatzen dut,nire ustes joaten basara oso ondo pasatuco dusu.

    ErantzunEzabatu
  30. Uda honenetan La pinedan egon naiz ama,aita eta nire arrebarekin.Leku hori tarragonan dago,hondartza hor bertan dagoela hotelak animazioa daukalako,igerilekua,futbol selai 1,teniseko selai 1...Nik ez dut ezer berezirik egin eta bai lagunei eta gomendiatuko nituzke joateko oso ondo dagoelako eta lagun asko egiten duzulako.

    ErantzunEzabatu
  31. kaixo nik oporetan argelian egon naiz es naiz asko egon bakarrik 15 egun egon naiz baina oso ondo pasatu dut leku tristikoak joan naiz, parque atrakzioak, ondartzara... eta beste leku batzuk nire amamaren etzean egon gara.
    eta joaten bazara oso ondo pasatuko duzu.

    selma

    ErantzunEzabatu
  32. NIRE OPORRAK

    Aurten ezin izan naiz inora bidaiatu oporretan nire amamaren osasuna dela eta.Hala eta guztiz,oso ondo pasa dut.Egun batzuetan hondartzara joan gara lehengusu-lehengusinekin eta beste batzuetan lagunekin atera naiz herritik.Uda maite dut eta,uda hau onena ez bada izan ere bidaiatu ez dudalako,primeran pasa dut.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Espero dut zure amama laster ondo egotea.

      "Izena"

      Ezabatu
  33. Uda honetan Peñiscolan egon naiz, ama, aita eta nebarekin. Bederatzi egun egon gara apartamentu batean eta hondartzara eta igerilekura joan gara.
    Peñiscolako berezitasun bat fideua da.
    Paella bezalakoa da baina fideoekin.
    Leku hau gomendatzen dut, oso ondo dago eta prometan pasatuko duzue uda!!

    ErantzunEzabatu
  34. Coimbran egon naiz. Nire ama eta nire osabarekin egon naiz. Coimbra Portugalen dago. Nire ustez ez dauka berezitasunik. Nire anaia ikusi dut Europako txirrindula txapelketan. Ez, ze ez dut ezer aipagarririk egin.

    ErantzunEzabatu
  35. Aurtengo udan, Alcossebren egon naiz nire bi neba eta gurasoekin. Alcossebre Valentzian dago, kostaldean, Peñiscolaren alboan. Berezitasun bat dauka, Peñiscolarekin konparatuz hiri oso-oso lasaia da, ez dago ia jenderik. Egunero hondartzara joan nintzen, eta azken eguna Deienerekin pasa nuen Peñiscolan. Gomendatzen dut, lasaia delako eta hondartza asko baititu.

    ErantzunEzabatu
  36. Kaixo, gabon. Nik Asturiasera joan naiz nire familiarekin. Oviedo eta Gijón-era joan gara.
    Oviendo-n "Central Lechera Asturiana"-ko fabrika asko ikusi genuen, eta supermerkatuak oso arraroak ziren.Kutxa oso arraro bat zeuzkaten, eta bakarrik saltzen zituzten lehen esandako markaren esnekiak.
    Gijón-eko hondartzara joan ginen, eta merkatu portuges bat ikusi genuen.Oso gauza arraroak saltzen zituzten, adibidez, jamoia, txorizoa, gazta... Oso "arraroa".
    Gomendatu nioke beste pertsona bati?Ba, bai, oso ondo jaten delako, eta kultur oso arraroa daukatelako.

    "Izena"

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. http://www.centrallecheraasturiana.es/wp-content/themes/cla/images/logopie.png

      Ezabatu
  37. Nik Zallan egon naiz oporretan, lagunekin irteten. Zalla Bizkaian dago, Espainia. Zalla ibai bat izan arren, mendiak ditu ondoan ETA niretzat hori da bereziena. Egun batzuetan ibaiara joan ginen bainatzeko. Zalla paseatzeko gomendatuko nuke.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Anastasia 2.B

      ( Ez naiz beste lekutan egon

      Ezabatu
  38. Nik uda onetan egon nahiz Napolesen, Saloun eta Lleidan.
    Napolesen nire lehengusu baten etxean eta kostaldean bizi da. Egun batean egon ginen 2 ordu kotzez joateko itsasontzi batera eta egon ginen egun osoan itsasoan nabigatzen.
    Saloun egon ginen nire amaren lagun baten etxean eta bere pisoa hondartza ondoan zegoen eta egunero joaten nintzen eta eltzean nire etxean erreta negoen.
    Azkenik Lleidan nire osabaren etxean egon nitzenn bizitatzen piska bat azpergarria izan zen.

    ErantzunEzabatu
  39. Kaixo,Bego.
    Nik uda honetan Isla Canelan egon naiz. Nire gurasoekin eta nire nebarekin egon naiz,
    Hamabost egun egon naiz. Isla Canela,Huelvan dago.Leku hau ez dauka inolako berezitasuna,hondartzan eta igerilekuan egon naiz dennbora guztian.
    Egun btzuetan beste herri batzuetara joaten nintzen,adibidez,egun batean Portugalera joan nintzen,beste egun batean aquapark batera joan nintzen eta beste leku batzuetara ere.
    Ni bai gomendatuko nuke,oso leku lasaia eta polita delako.

    ErantzunEzabatu
  40. Kaixo Bego.
    Uda honetan Sevillan egon naiz. Nire aitarekin egon naiz.
    10 egun eman ditut han. Sevilla Andalucian dago.sevilla gauza berezi asko ditu, adibidez: italicaren ruinak ikusi ditut, trafalgarera joan nitzen eta alkazaren gazteluan egon nintzen.
    Ni Sevillara joatea gomendatuko nuen.

    ErantzunEzabatu
  41. kaixo nik Zarautzen egon naiz ama neba eta aitarekin. Gipuzkoan dago. Urte guztietan joaten naiz familia bizitatzera. Zarautzera joatea guztatzen zait hondartza dagoelako eta hondartzaren ondoan Arguiñano jatetzea. Lehengusuen lagunekin jolastu dut eta oso ondo pasa dut. Zarautzera joatea gomendatzen dut oso olita delako naiz eta eguraldi txarra egon.

    ErantzunEzabatu
  42. Nik Kolombiara joan naiz nire amarekin hilabete bat. Amerikan dago, joaten naiz Kolombiara nire familia eta aitarekin egoteko hori da bereziena nire familarekin egoten naizelako. Parke batera joan ginen. Nik gomendatuko nuke parke horretara joateko oso dibertigarria delako.

    DIONE 2.D

    ErantzunEzabatu
  43. Kaixo Bego,nik Jorge naiz.
    Nik uda honetan Errumaniara joan naiz nire gurasoekin ahizpa izan ezik.Leku hori Errumaniaren iparraldean dago eta leku horretan nire aiton-amonak bizi dira eta nik ere etxe bat daukat hor baina reformatzen ari gara ez nuen gauza berezirik egin. Bakarik familiarekin egon nintzen.
    Ez diot inori gomendatzen leku hori oso aspergarria delako

    ErantzunEzabatu
  44. Laredora joan nintzen, aita, ama eta nire anaiarekin. Hondartzan egon nintzen, han uretan igeri egin nuen. Nire anaiarekin pilota batekin jolastu egin dut. Portaventura n eta Ferrari Land nire familiarekin ete nire lehengusuarekin egon nintzen, Tarragonan dago,nire gustokoena Shambala izan zen. Oso ondo pasatu nuen.

    ErantzunEzabatu
  45. Ni, bi lekuetan egon naiz uda honetan; Mallorkan eta Inglaterran.

    MALLORKA:

    Mallorkan,11 egun egon nintzen nire familia osoarekin, nire neba eta nire gurasoekin.Itsasontzi batek izan zen gure hotela baina ez zen kruzero bat, nire aitak gidatutako itsasontzi bat izan zen eta oso polita izan zen. Gehien gustatu zitzaidana ura zen, oso urdin politak sortzen zirelako uretan.

    INGLATERRA:

    Inglaterran,20 egun egon nintzen, bakarrik joan nintzen, ikasteko joan nintzen eta bezte kultura ezberdin bat ezagutzeko.
    Jateko orduak oso arraroak ziren, goizeko 7.50-etan gozaltzen genuen, eguerdiko 13.00-etan jaten genuen eta azkenik eta arraroena arratzaldeko 18.00-etan afaltzen genuen. Lagun asko egin nuen eta hori da oberena nahiz eta txikienetariko bat izateaz gain.

    ErantzunEzabatu

Iruzkin bakoitzaren azpian izena ipini