2017-05-29

Kurtso amaiera


Kurtso amaiera heldu da eta sarrera honekin batera, adierazi nahi dizuet ohore handia izan dela zuen irakaslea izatea.

Euskal atsotitz batek dioen bezala: "Gaizki esanak  barkatu eta ondo esanak gogoan hartu".


Ondo izan!



2 iruzkin:

  1. Portaventuran egon naiz ama aita eta anaiarekin egon naiz oso ondo pasatu dugu eta legu hasko bisitatu ditugu, leku hori Salou ondoan dago eta leku oso handia da.
    Portaventuran atraksioi hasko daude eta oso onak dira es dut gauzak bereziak egin nik leku hori gomendatuke nuke oso ondo pasatzen zarelako.

    ErantzunEzabatu
  2. Ni Bartzelonan egon naiz familiarekin. Leku ezberdinak ezagutu genituen eta oso ondo pasatu genuen. Bartzelonako futbol zelaian egon ginen eta ramblas kalera joan ginen. Oporretan egin dudan gauzarik bereziena tatuaje bat egitea izan da, baina hennaz eginda zegoenez, ezabatu egin zait jadanik.

    ErantzunEzabatu

Iruzkin bakoitzaren azpian izena ipini