2014-10-16

Norberarena

Sarrera honetan askatasuna edukiko duzue nahi duzuena ipintzeko.
Erabil dezakezue zuen desioak, gogoak, nahiak idazteko baita eguneko ekintza bereziren bat ere idazteko.

Neu hasiko naiz:
Zuen adina nuenean oraindino ez nekien zer ikasi nahi nuen. Matematika gorrotatzen nuela argi neukan eta gehien gustatzen zitzaidan ikasgaia euskera ere argi neukan. Bazeuden beste gauza batzuk ere gustuko nituenak: animaliak, musika, bibolina...
Orain euskera irakaslea naiz eta izugarri maite dut nire lana.

2 iruzkin:

  1. Nire kirolik gogokoena hockeia da, asko gustatzen zait.Nire janaririk gustokoena patata frijituak dira.
    Musica ere asko gustatzen zait. Gehien gustatzen zaidan ikasgaia gimnasia da.

    ErantzunEzabatu
  2. Matematika gorrotatzen dut eta musika entzutea ez zait gustatzen,indabak ez zaizkit gustatzen,gehien gustatzen zaidan janaria espagetiak dira eta nire txakurrarekin egotea gustatzen zait

    ErantzunEzabatu

Iruzkin bakoitzaren azpian izena ipini