2014-10-16

Kirol arriskutsuak

Kirola gustuko duzu? Zein? Zergatik?
Kirol arriskutsurik ezagutzen duzu? Zertan datza? Egiten duzu?

7 iruzkin:

  1. Kirola gustatzen zait, igerilekura joatea gustoko dut. Igeri egitea gauzarik zoragarriena da. Puenting-a da kirol arrizkutsu bat.

    ErantzunEzabatu
  2. kirola guztatzen zai, igeriketa da nire kirol gogokoena. nik ez dit kirol arriskutzurik prektikatzen

    ErantzunEzabatu
  3. Guri kirola guztatzen zaigu, adibidez futbola asko entretenitzen gaitu.
    Bai, adibidez rapel-a, mendiak beheragotzean datza.Guk ez dugu egiten oso arriskutsua delako.

    ErantzunEzabatu
  4. Kirola gustatzen zait, nire kirolik gustokoenak hockeia eta igeriketa dira.
    Ez dut kirol arriskutsurik praktikatzen.

    ErantzunEzabatu
  5. Nik saskibaloia praktikatzen dut eta kirol arrizkutsu bat puenting-a da.

    ErantzunEzabatu
  6. Niri igeri egitea gustatzen zait eta kirol arriskutzua parakaidismoa da

    ErantzunEzabatu
  7. oso arriskutsua da baina oso dibertigarria

    ErantzunEzabatu

Iruzkin bakoitzaren azpian izena ipini