2018-06-14

Kurtso amaiera

Kurtso amaiera heldu da. Gutxi barru oporretan egongo zarete.
Nolako kurtsoa eduki duzue?
Gustura egon zarete?
Zer ikasi duzue? Zer ez?
Zer gustatu zaizue gehien? Zer gutxien?

Eta hemendik aurrera zeintzuk dira zure udarako planak?

8 iruzkin:

  1. Kurtso orokorrean nahiko ondo egon de gauza asko ikasi ditut batez ere matematikan eta euskara aurkezpenekin.
    Gehien gustatu zaidana euskara eguna izan baina egia da, txango gutxi egin ditugula.

    ErantzunEzabatu
  2. Kurtsoa interesgarria iruditu zait. Matematikan hainbat gauza ikasi ditugu, adibidez ekuazioak. Gehien gustatu zaidan ikasgaia matematika izan da. Baina matematikaz gain beste gauza batzuk ikasi dut. Euskaran ere ikasi dut nola sortu aditzak eta ez ikasten memoriaz. Udan erlaxatuko naiz eta programatzen jarraituko dut.

    ErantzunEzabatu
  3. Nire kurtso amaierako iritzia ona da,nire ikaskideekin oso gustura nago eta hori kurtsoa ateratzeko da. Orokorrean irakasle guztiekin gustora nago ere. Gauza asko ikasi ditut eta hirugarren kurtsorako prest nago.

    ErantzunEzabatu
  4. Andoni: Nir ustez gutxien gustatu zaidan kurtsoa izan da. Oso kurtso txarra izan da niretzat batez ere amaiera. Ez da oso amaiera azterketaz beteta baina, ala ere, txarto egon naiz. Gauza asko ikasi ditut baina egon dira batzuk ez direla oso erabilgarriak. Udan lagunekin egoten sahiatuko nahiz eta denbora ondo aprobetxatzen bueltatu arte klasera.

    ErantzunEzabatu
  5. Kurtsoa orokorrean oso ondo egon nahiz.Kurtsoaren hasieran oso urduri nengoen , institutu berria, lagun berriak,irakasle berriak eta abar...
    Oso gustura egon nahiz ieszalllabhiko ikasleak eta irakasleak pertsonak oso onak dira.
    Urte honetan oso ondo ikasi dut, nola pertsonak berdina garela eta guztion artean errespetatu behar dugula.
    Gehien gustatu zaidana institutuko festak izan dira, baina gutxien, ez dugula ia txangorik egin.

    ErantzunEzabatu
  6. Nire kurtso amaierko iritzia kurtso ona izan dela da, klaseko jendearekin gustura egon naiz,naiz eta batzutan arazoak izan batzuekin.Irakasle gehienekin ondo eraman naiz,baina ez guztiekin. Gauza asko ikasi ditut. gehien gustatu zaidana kurtso honetan klaseko barreak izan dira!!

    ErantzunEzabatu
  7. Kurtsoa orokorrean ona iruditu zait nahiz eta pixkat zaila izan. Oso gustora egon naiz pasadan urtean baino gusturago. Gauza asko ikasi ditut nahiz eta batzuk pasadan urtean ikasi. Udan patsadaz egongo naiz lagunekin eta igerilekuan ere

    ErantzunEzabatu

Iruzkin bakoitzaren azpian izena ipini