2018-03-14

Emakumeen eguna 2.A // 2.D

Ebaluazio honetarako, hainbat emekumeri buruzko lan digitalak aurkeztu dituzue. Oraingoan, zuen iruzkina eskatuko dizuet:

- Nori buruzko lana egin duzu?
- Zer ikasi duzu  zure lana egitean?
- Besteen lanetatik zer ikasi duzu?
- Lan interesgarria iruditu zaizu?
- Lana egitean, zein zailtasun topatu zenuen?
-Aukeratu behar izango bazenu, gehien gustatu zaizun lana, zein aukeratuko zenuke? Argudiatu!

-Hurrengo lana norekin egin nahiko zenuke? Zertaz?


35 iruzkin:

  1. -Ez dut lanik egin
    -Ez dut lanik egin
    -Ez dut lanik egin
    -Ez dut lanik egin
    -Ez dut lanik egin
    -Ez dakit

    ErantzunEzabatu
  2. 1-Ez dut lanik egin
    2-Ez dut lanik egin
    3-Ez dut lanik egin
    4-Ez dut lanik egin
    5-Ez dut lanik egin
    6-Ez dakit

    ErantzunEzabatu
  3. 1.ez dut emakumeen buruzko lana egin.
    2.ez dut lana egin.
    3.ez dut besteen lana ikusi
    4.ez dut lana egin.
    5.ez dut lana egin.
    6.ez dut lanik ikusi eta egin.

    ErantzunEzabatu
  4. 1-Inori buruko lana
    2-Ez dut lana egin
    3-Ez dut besteen lana ikusi
    4-Ez dut lana egin
    5-Ez du inork ezer egin

    ErantzunEzabatu
  5. 1-Lise Meitner
    2- Lise emakume bakarra da tabla periodikoa
    3- Emakumeak oso garratzitsuak izandirela historiaren zehar.
    4- Bai
    5- informazio gutxiegi dgoela
    6- Karen Horney-ri buruzko lana

    ErantzunEzabatu
  6. 1. Maria Callas buruzko lana egin dut.
    2. Maria Callas oso emakumelangilea zela.
    3. Emakumeak oso azkarrak direla.
    4.Bai, nire lana interesgarria iruditu zait baian besteenak ez.
    5. Ez nuen zailtasunik topatu.
    6. Nerea eta Andereen lana izan da gehien gustatu zaidana. Oso ondo azaldu aeta benetan ezagutu dut emakume hori.
    7. Nerearekin egingo nahi nuke. Filma bati buruz.

    ErantzunEzabatu
  7. -Karen Horney-ri buruz.
    -Emakumeak ere ezagunak izan behar gara eta ere kapazak gara gauzak garrantsitzuak egiteko.
    -Ezagutzen ez nitudan emakumeei buruz gauza oso ikaragarriak.
    -Bai.
    -Karen Horney gauza ahin gorapilatsuak egin duenez zailtasun batzuk aurkitu ditut ulertzeko.
    -Maria Callas, oso istorio interesgarria da.
    -Romaissarekin, filme bati buruz

    ErantzunEzabatu
  8. 1-Sophie Germain-ri buruz.
    2-Zer iketu zuen.
    3-Emakume asko daude gauza oso interesgarriak ikertu dutela.
    4-Bai,asko
    5-Emakumeengan informasio oso gutxi zegoela eta oso zaila zen bilatzea.
    6-Karen Horney:oso interesgarria iruditu zait eta aurkezpena oso ondo expresatuta egon direlako.
    7-Ez dakit.

    ErantzunEzabatu
  9. -Madame Curi(maria salomea slowdoska)
    -polonioa eta radioa emakumee bat aurkitu zuela
    -neskak garratzi handia izan zuen eta horaindik daukatela.
    -piska bat azpergarria, baina emakumeen ahuen bizitzak jakin izan dugula
    -informazio asko etxeko liburu batetik topo dut eta ez nekien noka azldu gauza asko.
    -karen horneyzkoa(andere eta Nerea) oso ondo pestatuta eta azalduta zegoen.
    -noreki? ia berdin, eta, zertaz? zuk agintzen duzunaren gaiarengatik.


    ErantzunEzabatu
  10. 1-Maria callas ri burus egin dut lana
    2-Ikasi dut Maria callas oso odo abesten zuela
    3-Madame curie aneamia bat eman ziola ez nekin baina lan guztiengatik ikasi dut
    4-bai
    5-Data guztiak ikastea etaiformazio oa topatzea
    6-Madame curie aukeratu nuke oso interesgarria iruditau zitzidan
    7-Berdin zait

    ErantzunEzabatu
  11. -Lynn margulisi buruzko lana egin dut.
    -Ikasi dut Lynn Margulisek biologiari buruzko teoria oso garrantitsuak ikertu zituela gure historiarako eta oso jende gutxi ezagutzen zuela.
    -Lynn Marguis bezalako hainbat emakumeek gauza oso garrantzitsuak aztertu, ikertu edo asmatu zituztela eta ez ziela ia inork ezagutzen.
    -Interesgarria izan da baina nire ustez beste gai askok interesgarriagoak izango litzateke.
    -Teoria batzuk uertzea zaila zela eta azaltzea askoz gehiago.
    -Anderek eta Nereak egin duten lana. Oso interesgarria iruditu zait eta oso ondo azaldu dute errazago ulertzeko.
    -Berdin zait norekin egitea baina gustatuko litzaidake kirolei buruzko lan bat egitea.

    ErantzunEzabatu
  12. 1-Hipatiari buruz aurkezpena egin dut.
    2-Zer balio handia daukate emakumek.
    3-Emakume hauek ez balira izango gauza asko ez dira esistituko.
    4-Bai oso interesgarria eta polita.
    5-Ez, informasio gutzi aurkitu dut.
    6-Karen Horney lana guztatu zait oso ondo azaldu dute.
    7-Evanekin egingo nuke, Nasari buruz.

    ErantzunEzabatu
  13. 1. Jocelyn Belli buruzko lana egin dut.
    2. Historian egon diren emakumerik garrantzitsuenak.
    3. Zer den pulsar bat
    4. Bai lan interesgarria iruditu zait
    5.zer ikasi zuen informazioa bilatzeko
    6.marrazoei buruzko lana.
    7. Iosurekin

    ErantzunEzabatu
  14. 1-Lise Meitnerri buruz
    2-Fisio nuklearra deskubritu zuela eta meitnerium bera deskubritu zuela bere omenez egin zen
    3-Ez dakit
    4-Ez
    5-Informazio gutxi zeuden bere biografiari buruz
    6-Ez dakit guziak ondo egon dira
    7-Berdin zait

    ErantzunEzabatu
  15. - Lynn Margulis-i buruz egin dut lana.
    - WTC 7 existitzen dela, eta zelula prokariotak batzean eukariotak sortzen direla.
    - Psikologiaren oinarria, astronomiaren jatorria, aurkezpenetan argazkien garrantzitasuna, eta gizartea oso ezjakintsua dela, emakume zoragarri hauek mundutik ezkutatuz.
    - Bai. Asko ikasi dut biologiari buruz eta bizitzaren osagaiak.
    - Taldearen barruko komunikazioaren arazoak eta lanaren banaketan. Baita ere euskeraren erabilean bai diapositibetan bai ahozko aurkezpenean.
    - Nire ustez Andere eta Nereak egindako aurkezpena izan da. Diapositibak eta argazkiak erakargarriak eta laguntza didaktikoa ematen zieten entzuleei. Baita ere oso ondo azaldu dute aurkezpena, asko ikertu dutelako eta ulertu duelako. Azkenik, gogoak jarri diote aurkezpenari, eta zehatzak eta txapa barik botatzen azaldu dute guztia.
    - Edonorekin egin al dut. Gustatuko litzaidake zientziari buruz egitea, edo espazioari buruzko zeozer.

    ErantzunEzabatu
  16. -Karen Horneyri buruzkoa.
    -Neska honek familiarekin arazoak izan arren, ikasketak atera eta nahi zuen egin zuela.
    -Neska hauei gauza asko eskertu behar dizkiegula, eta ez direla inoiz famatuak izan.
    -Bai
    -Neurosiari buruzko teoria oso konplexua zenez eta gazteleraz agertzen zenez, ezin izan dugula ez ulertu eta ez azaldu.
    -Ez dakit, asko ez ditut ikusi, eta ikusi ditudanak nahiko berdintsuak izan dira. Ondo egon dira.
    -Ainhoarekin, Harry Potterry buruz.

    ErantzunEzabatu
  17. - Amelia Earhart-ri buruz
    - Zerbait nahi baduzula, esfortzatu lortu arte
    - Emakume asko gauza edo ekintza interesgarri eta on asko egin dutela
    - Bai oso interesgarria
    - Zailtasunik ez.
    - Gurea (Eneko eta biok)baina bestela Keltse eta Robertena (Maialen Lujanbio)
    - Robert edo Axierrekin, Futbolari buruz.

    ErantzunEzabatu
  18. 1-barbara mc Cklintoni buruz
    2-pertsona berri bat oso importantea zena eta nik ez nuen esagutzen
    3-beste emakume importanteak esagutu
    4-bai
    5-nork egiten zuen diapositiba bakoitza
    6-nirea, oso ondo pasatu dudalako eta ez delako izan ahin zaila informazioa bilatzea

    ErantzunEzabatu
  19. -Maria Gaetana Agnesiri buruz egin dut aurkezpena
    -Berari buruz eta emakumeak nabarmenduak izan behar zirela matematikan gizonen bezala
    -Ez nekien emakumei buruz ikasi dut eta gauza asko egin dituztela ez nukeela pentsatuko berak egin zutela
    -Bai
    -Duela asko jaio zenez ez zen asko jakiten bere bizitzari buruz
    -Guztiak oso ondo egon dira eta emakume bakoitza gauza bat egin du, ezin dut aukeratu aurkezpen bat
    -Berdin zait norekin eta zertaz

    ErantzunEzabatu
  20. -Ada Lovelaceri buruzkoa.
    -Emakume honek oso familia azkarra izan harren, ikasketa asko egin zituela.
    -Gauza asko egin dituztela emakume batzuk eta ez direla inoiz famatuak ez ezagunak izan.
    -Bai.
    -Nire bikotea eta nik ez ginela ondo konpontzen.
    -Kalkutako Teresako lana, asko ikasi dudalako beraraekin.
    -Saioarekin, animaliei buruz.

    ErantzunEzabatu
  21. 1-Barbara mc Clinton
    2-Edozein pertsonak gauza asko lortu ahal dituela.
    3-Oso pertsona interesgarriak daudela.
    4-Bai
    5-Batzuetan ez zen erraza gauzak aurkitzea.
    6-Axierekin,airsoft riburus


    ErantzunEzabatu
  22. -Kalkutako Teresari buruz egin dut lana.
    -Ikasi dut, nahiz eta gendea gaixotasun bat izatea, ez dugula beldurrik izan behar.
    -Besteen lanengatik ikasi dut, neskak nahi dugun gauzetarako balio dugula.
    -Bai, lana interesgarria iruditu zait.
    -Ez nuen sailtasunik topatu.
    -Animaliak aukeratuko nituen. Gauza asko daudelako azaltzeko.
    -Martarekin egingo nuen lana.

    ErantzunEzabatu
  23. -Dolores ibarruriri buruz egin dut lana.
    -emakume honen bizitza erraza ez zela baina lortu nahi zuena lortu zuen eta mehatzarien aldeko borroka egin zuela
    -Gizonak eta emakumeak gauza berdinak egin ahal ditugula eta emakumeak ere
    borrokatu dugula gauzak lortzeko.
    - bai
    -interneten informazio asko agertzen dela baina behar genuen informazioa oso eskaza zen.
    -Maialen Lujambiokoa
    -Saioagaz,euskal dantzetakoa.

    ErantzunEzabatu
  24. -Dolores Ibarruri-ri buruzkoa.
    -Besteon gan borrokatu zuela.
    -Gizonak eta emakumeak berdinak garela.
    -Bai
    -Informazio asko gastelaniaz agertzen zen eta ezin izan dugu itzuli.
    -Maialen Lujanbiori buruzko lana.
    -Arianerekin, ez dakit zertaz.

    ErantzunEzabatu
  25. - Maialen Lujanbiori buruzko lana egin dut.
    - Bertsolaritza munduko gauzak ikasi ditut: existitzen diren txapelketak, sariak, txapelketaren faseak... Gainera, Maialenen bizitzari buruzko informazioa ikusi dut eta berari buruz ikasi dut.
    - Munduan badaudela/egon zirela emakume oso garrantzitsuak ezagutzen ez ditugunak, eskolan ez ditugu ikasten, ez dira berrietan ateratzen...
    - Bai
    - Robert-ekin lana egitean zailtasunak izan ditugu, ez ginen ados jartzen, eztabaidak izaten genituen... Baina ondo atera zaigu lana.
    - Amelia Earhart-i buruzko lana. Interesgarria iruditzen zaidalako berak egin zituen gauzak eta ekintzak. Gainera, bere heriotza misterio bat denez, ondo egongo litzateke.
    - Ez nuke jakingo norekin egin, baina norbait ondo moldatzen naizenekin. Gaia ere berdin zait, interesgarria den bitartean.

    ErantzunEzabatu
  26. - Inge Lehmann-i buruzko lana.
    - Nork planteatu zuen Lurrean bi nukleo egon ahal zirela: nukleo solidoa eta nukleo likidoa.
    - Emakume askoren izenak ezagunak egiten zaizkigula, baina ez dakigu zergatik diren garrantzitsuak.
    - Bai.
    - Lehmann aurkitu zuen diskontinuitate bati buruzko informazioa ez genuen aurkitu, baina geneuzkan datuekin moldatu ginen.
    - Ez dakit, guztiak interesgarriak izan dira.
    - Andonirekin, baina ez dakit zertaz egin.

    ErantzunEzabatu
  27. 1.- Clara Campoamoren buruzko lana egin dut.
    2.- Kasu honetan emakumeengandik eskubideak borrokatu egin behar dugula.
    3.-Emakumeak gizoneko lana berdina edo hobeto egin ahal dugula.Emakumeak garrantsia eman behar diogula gauza garrantsitzua egin dutelako gizona bezalakoak direlako.
    4.- Bai.
    5.- Emakume hauek ez direlako ez garrantsia ematen ez esagunak egiten,emakumeak direlako.
    6.-ez dakit, guztiak onak eta berdintsuak izan dira
    7.-Gustatuko litzaidake Ixonerekin egitea bera ahurreko medikua izan nahi duelako eta ni medikoa.Gustatuko litzaidake medikuntzari buruz egitea medikua nahi izan dudalako.

    ErantzunEzabatu
  28. -Inge Lehmanni buruz egin dut lana.
    -Komunikabideetan garrantzi gehiago ematen diotela gizonen zientzia ekarpenei emakumena baino.
    -Emakume asko oso lan garrantzitzua egin zutela historian zehar.
    -Bai.
    -Wheinberg-Lehmann diskontinuitatea azlatzea saila izan zen.
    -Guztiak oso lan interesgarriak izan dira, baina nirearekin asko ikasi dut.
    -Jon-ekin egingo nuke, Stephen Hawkini buruz.

    ErantzunEzabatu
  29. 1.-Edurne Pasabani uruz egin dut lana.
    2.-Emakume honek, ez dela gelditu lortu nahi zuena lortzea arte, naiz eta gurputzaren atal batzuk galdu.
    3.-Emakumeen baldintzak obetzeko eta bizitza obeagoa izateko borroka egin dutela.
    4.-bai.
    5.-ez neukala ia-ia laguntzik lana egiteko eta informazio eskaxa zegoela.
    6.-medikuntzari buruz aukeratuko nuke gustoko dudalako eta lanbide hori izatea maiteko nuke.
    7.-Arianerekin egitea gustoko nuke, asko gustoko dugulako medikuntza eta bera ere egin nahi duelako horretaz.

    ErantzunEzabatu
  30. -Maialem Lujanbiori buruzko lana egin dut
    -Bertsolari buruzko gauzak ikasi ditut
    -neskak erebai egin dutela mutilak egin ditusten gauzak
    -Bai
    -keltze eta biok batzuetan ez ginen ados jartzen baina amaieran ulertzen ginen
    -Pellok eta Eneko egin duten lana
    -Pellorekin.Futbolagaz

    ErantzunEzabatu
  31. -Clara Campoamor
    -Emakume hau gizon askoren kontra borrokatu zuen etaazkenean irabazi zuen
    -Emekume hauek ez baliraexistituko orain ditugun gauza asko ez genituzke izango
    -Bai
    -Informazio asko zegoela aukeratu garrantzitsuena
    -Kalkutako Teresa
    -Berdin zait norekin eta zertaz
    Sua Echevarria 2.A

    ErantzunEzabatu
  32. -Teresa kalkuta
    -Oso garrantsitzua da beste personari laguntzea
    -oso garrantzitsua da emakumeak munduan
    -Bai
    -Ez dut izan zailatazuna
    -Ezin dut aukeratu oso onak izan dira
    -Niri berdin zait

    ErantzunEzabatu

Iruzkin bakoitzaren azpian izena ipini