2018-01-13

Gizakiok

Zein animalia ateratzen dira bideoan? Zer egiten zuen protagonistak animaliekin? Bideoaren amaieran nora igotzen da protagonista? Nor dator, bideoaren amaieran? Zertara? Zer esan nahi izan digu zuzendariak?

11 iruzkin:

  1. Niretzat bideo hau munduan pasatzen ari dena erreflejatzen du

    ErantzunEzabatu
  2. Nire uztez bidio hau oso ondo dago. Emen ikusten dugu nola egiten diren gauzak animalieki.
    AD:Sugeak: botak
    Elefanteak:pianoa
    Oiloa:baloia eta alitak
    ....................etab

    ErantzunEzabatu
  3. Nire ustez bideo hau oso diberigarria da eta gainera mezu bat bidaltzen digu.
    Natura nola tratatzen dugun azaltzen du eta hori aldatu behar dugu!
    Beztela mundua oso txarto egongo da!!

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez video honetan, errealitatean gertatzen dena ateratzen da. Gaur egun, jendeak animaliak hil egiten dituzte, arropa, esperimentuak...etb egiteko. Hau gertatzea penagarria iruditzen zait. Videoan gauza bakar bat gustatu egin zait. Azkenean, mundua pikutara joaten dela ikusten da, hau ondo iruditu zait jendea konturatu behar delako zer gertatzen ari den.

    ErantzunEzabatu
  5. Bideoa dibertigarria da baina ez zait gustatu nola hiltzen duten animaliak. Nire ustez munduan hori gertatzen da eta konpondu egin behar da. Gizakiok mundua kontaminatzen dugu eta nire ustez bideoa islatzen du hori.

    ErantzunEzabatu
  6. Nire ustez, lehenengo partea oso arrituta geratu naizmutila hanimaliari hiltzea, eta bigarrenean oso dibertigarria da alien mutilari jotzendelako

    ErantzunEzabatu
  7. NIK ARRITUTA GERATU NAIZ EZ NEKIELAKO SANTUTEGIAK EZIZTITZEN DIRELA.

    ErantzunEzabatu
  8. Nire ustez, zuzendariak bideo honekin, esan nahi digu, mundua gehiago zaindu behar dugula. Animaliak oso txarto tratatu egiten ditugula eta oso zakarrak garela. Planeta kutsatzen ari gara, eta konponbide bat bilatu behar dugu, bestela arazoak izango ditugu. Amaiera gehien gustatu zaidana izan da, mutil horrek merezi zuelako.

    ErantzunEzabatu
  9. Bideo honetan erakutzen digu nola erabiltzen ditugu animaliak, adibidez: sugeak botak egiteko, oiloak baloiak egiteko, elefanteen hortzak pianoak egiteko... Horrela egon al gara egun osoa. Aimaliak gauza asko egiteko erabiltzen ditugu eta gainera beste materialez egin al dira baina guk erosten edo erabiltzen ditugu. Ez badugu aldatzen hau mundua pikutara joango da.

    ErantzunEzabatu
  10. Asko gustatu zait amaiera ze bera hiltzen dute eta gustatu ez zaidan zatia da hiltzen duenean animaliak. Nire ustez videoaren nahia da gure mundua zaintzea ze bestela sabortegi bat izango zen.

    ErantzunEzabatu
  11. Nire ustez oso bideo gogorra da animalia asko hiltzen dituelako protagonistak. Nik pentsatzen dut bideoaren helburua dela gu konturatzea zer egiten ari garen gu bizi garen lekuarekin eta animaliekin.
    Espero dut jendeak pixkana-pixkanaka jarrera aldatzea eta gure mundua behin betiko zaintzea.

    ErantzunEzabatu

Iruzkin bakoitzaren azpian izena ipini