2016-12-21

Desordenaren ordena

Ordenatua zara?
Gustuko duzu ordena?

http://www.berria.eus/paperekoa/1833/038/001/2016-12-21/desordenari_buelta_ematen.htm

Goiko loturan ordenari buruzko testu bat daukazu. Hor hainbat aholku ematen zaizkigu ordena mantentzeko.

3 iruzkin:

  1. web gunea irakurriz eta gero, esan behar dut, web-guneko esaldirik bat onena iruditu zait eta hau izan da:
    "ez da garbiena gehien garbitzen duen, gutxien zikintzen duena baizik.
    Etxean beti esaten dugu "ahalik eta gehien saiatu behar dugu ez zikintzeko", baina alferrik!

    ErantzunEzabatu
  2. Rosak aipatu duen esaldia betidanik entzun diot nire amari.
    Nire logela apainduta izaten saiatzen naiz baina ez da arraroa nire ama gauzak leku batetik bestera mugitzen egotea. Nik badaukat nire ordena eta berak berarena eta antzekoak izan arren ez dira berdinak. Nabaritzen dut zeozer lekuz mugitu didanean.

    ErantzunEzabatu
  3. Ni oso ordenatua naiz. Nire pisuan bizi nintzenean, dena bere lekuan zegoen, baina gero bikotearekin bizi izaten hasi nintzen eta orduan konturatu nintzen nahiko nahaspilatuta zela. Orain bi semeak ditut eta ez dute pinta txarrik, baina dena utz dutela ordenatu adi beti egon behar dut. "Kondo"a metodoa ezagutzen dut eta etxean horrela arropa tolestzen dut. Batzuetan ordenako polizia izatea iruditzen zait, beraz orain saiatzen ari naiz "zenagoa" izaten eta gauza hauengatik ez haserretzen, baina ez dut beti lortzen, eta oraindik etxean eztabaiden gehienak desordenagatik dira.

    ErantzunEzabatu

Iruzkin bakoitzaren azpian izena ipini